CRÍTICA: EL CLUB OBLIDAT, BARCELONA LYCEUM CLUB
EL CLUB OBLIDAT DE LES DONES
Necessari record i homenatge a les dones que van fer possible el Lyceum Club de Barcelona, que va estar ben viu del 1931 fins l´inici de la Guerra CivilRead More
Necessari record i homenatge a les dones que van fer possible el Lyceum Club de Barcelona, que va estar ben viu del 1931 fins l´inici de la Guerra CivilRead More
La companyia Les Fugitives recupera i reivindica al Teatre Tantarantana la memòria del Lyceum Club femení fundat a Barcelona el 1931Read More
La companyia Les Fugitives porta l’espectacle ‘El club oblidat, Barcelona Lyceum club’ aquest dissabte 26 d’agost a Tivissa, en el marc de les Nits de la BaranovaRead More
El seu estudi serveix de base per a l’espectacle Barcelona Lyceum Club de la companyia Les Fugitives, que es pot veure al Teatre Tantarantana fins al 6 de novembre.Read More
Cítica de La dona que va cridar tant que es va buidar de Núria Cugat Tarridas d’Onada Feminista.Read More
Maria Ten interpreta quatre personatges d’Àngel Guimerà a ‘La dona que va cridar tant que es va buidar’, un espectacle de la Companyia Les Fugitives a la Sala Fènix
Escrit per Martí FigueresRead More
Un interessant monòleg, en el que es donen la visceralitat i la reflexió i en que l´actriu Maria Ten demostra la seva versatilitat interpretativa desdoblant-se en quatre noies diferents.Read More
Maria Ten signa un monòleg que alterna cops de ràbia i adrenalina amb una narració tràgico-còmica sobre la seva insistència en el món de les arts.
Què passaria si l’Àgata de La filla del mar d’Àngel Guimerà fos una actriu del segle XXI, amb problemes i preocupacions del segle XXI? Poca gent es deu haver fet mai aquesta pregunta, però la resposta pren forma en un brillant monòleg en què Maria Ten dona veu a quatre personatges femenins de l’obra d’Àngel Guimerà, explorant els seus anhels i preocupacions a la vegada que explora els propis d’una dona actual, tan plena de ràbia i frustracions com totes nosaltres.Read More
La Cia Les Fugitives produeix La dona que va cridar tant que es va buidar escrita, dirigida i interpretada per Maria Ten. L’obra, que compta amb l’assessorament de direcció de Laia Pujol i Judith Corona, és un exercici generós i valent de l’autora, un text potent transmès sense grans floritures: ella en solitari i tota la ràbia que duem les dones al cor des de fa segles.Read More